Välkommen tillbaka till min blogg (iZombie just went full meta!)

Hahahahahaha, jaaa, vad säger man. Har inte rört min blogg på 3.5 år, men nu när min livsinspiration, skrivinspiration och allting inspiration har återvänt så var det väl bara en tidsfråga.
 
Tänker ju på bloggen minst en gång i veckan att jag borde komma igång igen, och nu var det väl dags helt enkelt.
 
Tänker inte ha en genomgång av vad jag haft för mig sen 30/6-2012 då sista inlägget skrev och publicerades.
 
Fortsätter där jag slutade, med nördsaker.
 
Finns en massa bakomliggande orsaker till varför jag ville börja skriva igen, men en mest tydlig var för att jag precis såg senaste avsnittet av iZombie, 2x10 - "Method Head"
 
Eller för att citera det jag skrev till T och tänkte skriva på Facebook, men kom på roligare tankar istället.
 
Hahahahahahahahaha, fan vad jag älskar iZombie, it just went full meta! XD Inte sen Stargate har någon gått full meta! XD
 
1.
Mord i en zombie tv-serie? Check!
 
2.
Zombie-skådis 1: "Hey, hey. Without us there is no Zombie High. It's just... High."
Zombie-skådis 2: "Yeah, where's the mutual respect? You know what would be fun? A zombie-show where the zombie is the star!"
Detective Babineux: "That's dumb."
 
3.
"I still don't see why they are shooting in Seattle if the show is suppose to take place in Portland."
"Tax breaks."
- Eller som det heter i verkliga världen, Vancouver...
 
 4. 
Ravi: "I found this from Episode 2.10."
 
5.
Assitant: "He read for this Blue Ranger part in the new Power Rangers movie."
Liv: "I don't know if he has the range for Blue."
- Eller som Rose McIver, Yellow Ranger!
 
Well, played iZombie, well played!
 
Får väl se nu hur många av mina 18 läsare som nu hittar tillbaka... 
 
Förövrigt så förändras vissa saker aldrig, Talman på Umeå Studentkår... igen...

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ok, nu är jag back on track :) Kul att bloggen har återvänt från dödsriket!

2016-04-02 @ 16:09:12
Postat av: Joakim

Trevligt att se dig läsa den också! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback