Snövit är det coolaste som finns just nu...

Hmm, jag undrar om det inte längre är Zombies eller Vampyrer som gäller utan... Snövit!

Få se nu, två tv-serier (Grimm och Once Upon A Time) och snart två filmer också (Snow White & The Huntsman och Mirror, Mirror)

 

Grimm och Mirror, Mirror - Har jag inte sett så jag kan inte uttala mig.

 

Once Upon A Time - Av skaparna av Lost, och den har liknande tvists i varenda avsnitt, fast till skillnad från Lost så är de både resonabla och helt logiska. Och efter att nyss ha sett avsnitt 15 som handlar om Rödluvan så har jag helt klart en ny kvinnlig "sköldmö" som favorit, det vill säga Rödluvan. Hon är fan helt jävla badass!

 

"You dress like Norman Bates when he dresses like Norman Bates' mother."

 

 

Snow White & The Huntsman - Såg precis trailern, känns en hel del blandning mellan Alice in Wonderland och senaste Robin Hood. Kan bli antingen jättebra, eller Clash of the Titans...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback