Bokrea 2012

Å så var det dags för Bokrea 2012.

Bokia Åkerbloms:

David Day - Guide to Tolkien's World - A Bestiary 119:- (Japp! Hittade den på vägen ut från butiken precis i kassan. En sån där bok som man alltid önskat att man ägt men som alltid varit så ohyggligt svår att få tag på och antagligen i höga priser också eftersom det var så många år sen den gavs ut).

Akademibokhandeln:

Judy Bastra & Nitya Lacroix - The Good Sex Bible 79:-

SF Bokhandeln Stockholm:

Anders Allander - Freakade Fraktaler och andra berättelser 39:-

Danny Wattin - Ursäkta, men din själ dog nyss 29:-

Onsdagslegender 29:-

Star Trek - Seven Deadly Sins 29:-

Nicholas Meyer - The View from the Bridge - Memories of STAR TREK and a Life in Hollywood 29:-

Bernard Beckett - Genesis 19:-

Nicos Dirty MovieQuoteBook 19:-

193:-

Totalt: 391:-

Som jag sa när jag satte upp Bokrea 2011, myyyycket mindre denna gång. Dels är ju min bokhylla full och dessutom hade jag ju det där problemet med CSN just då.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Bokrea 2012? Men det är ju bara 2012 än...? Du börjar komma ikapp dig själv! :) Oroväckande eller sunt? Kram

Svar: Heh, jag skulle se det som sunt eftersom det innebär att jag insett att det legat alldeles för mycket böcker överallt i hela lägenhet och när jag dessutom då fått arslet ur vagnen och rensat bokhyllorna på andra saker än böcker så ryms nästan alla nyinköp under de senaste åren. :P
Makimachine

2012-06-28 @ 07:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback