1:a maj talet om syrran

Och självklart har jag inte lagt upp detta klipp här, men väl på facebook. Mest för att man inte orkar tänka på det och att på facebook går det så mycket snabbare.

 

 

Från 13.40 ungefär pratar de om min kära syster och min svåger... Och nä, min svåger heter inte Robert...

 

Jag läser syrrans blogg i perioder, när jag vågar tänka på det. Oftast är det så mycket enklare att fly in i jobbet istället.

Alla hanterar vi sorg på våra egna sätt, eller i mitt fall... inte alls...

 

Eller ja, snarare hanterar jag det väl som att mycket av det jag tidigare tyckt varit fascinerande, roligt, spännande o.s.v. inte längre som någon mening med att bry sig om deras existens.

En del saker känns meningslösa med andra ord...

Man är liksom inte längre lika nyfiken på saker och ting och det senaste halvåret har man väl gjort det man ska göra på jobbet, men den där sista gnistan har väl saknats...

 

Men det ska bli så sjukt skönt med midsommar i Norge och Kiruna-festival efter det, sen jobbar man hela sommaren från och med 2:a juli på det gamla klassiska stället, nämlingen OKQ8 Österleden i Kiruna (!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback