Sjukt jävla awesome!

Tack allihopa som var med på paltfesten idag för det var en helt sjukt jävla awesome kväll! Det finns fan inga ord och jag är helt jävla lyrisk och sjukt hög av lycka!

 

Alltså, det är fan bara svärord som kommer i närheten av hur sjukt jävla awesome bäst kväll det var!

 

Och jag som också hade tänkt skriva om gårdagen på Ersboda som inte heller gick av för hackor.

 

Hursomhelst, fredagen var också bra. Det behövs bara en sekund av M så är man på topp igen.

 

Jag: "Heeeeeej!"

*Kramar om i en kvart*

M: "Har du saknat mig lite grann?"

 

Och att dessutom få en sådan sista dans med någon helt ny, det är så man ryser av lycka. En som helt enkelt nyper tag i låret och håller fast det som ett skruvstöd, men ändå är som en fjäder! Snacka om att man hittar en ny favorit!

Min enda kommentar efteråt var: "Dig ska jag ha igen!"

(Brasklapp: Jag är lite onykter och lycklig sådär, så jag hoppas ni har överseende!)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du är så rar du :)

2011-03-13 @ 16:17:12
Postat av: Jocke

Taaack! :D



Du är som jag drömmar om att åter bli en dag igen, sprida glädje och skönhet åt universum! :P




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback