Bra Star Trek musik?

Hmm, har lyssnat igen alla Star Trek soundtracks många gånger genom mitt liv och egentligen aldrig hittat någon riktigt, riktigt bra (förutom Faith of the Heart, vilken nästan får mig att gråta för att den är så jävla vacker!), men nu helt plötsligt när jag lyssnar på random genom alla mina låtar så dyker plötsligt denna låt upp och jag bara sitter och lyssnar med och viftar med armarna som en dirigent. Ja, jag har hört låten flera gånger men aldrig liksom kopplat, men nu helt plötsligt så...

 


Kommentarer
Postat av: 2bad4u

Du bör börja lyssna på gruppen S.P.O.C.K De är syntare som spelar star trek musik. Helt bäst.

2011-06-10 @ 00:34:11
Postat av: Jocke

Heh, oja! Det började jag med redan under mitten av 90-talet... :P Har de flesta skivorna, inklusivare, singlar, samlingsalbum och så vidare. Och så har jag skrivit om dem tidigare på bloggen... :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback