3/2-11 - Inköpslista

Eftersom det har varit jullov och sånt så kommer det förhoppningsvis under de närmsta dagarna lite nya listor över nya inköp och julklappar och sådana grejer, nu när jag ändå har nån som helst inspiration för någonting alls...

Idag - Urbilliga inköp på Gamestop rea för typ cirka en vecka sen eller så:

 

X360-spel:

Table Tennis

Dead or Alive 4

 

Tv-serier:

Silvermannen

Buffy Season 7

 

Filmer:

Back to the Future Trilogy

The Big Lebowski: SE

Frostbiten

Mean Creek (Japp, äntligen har jag den film som ligger två på min tre-i-topp-lista över världens bästa filmer)

Sky Captain and the World of Tomorrow

Starship Troopers: SE

Titanic: SE

Warrior Queen

Steven Spielberg's Världarnas Krig

 

Nu måste jag bara få plats för dem också och lägga in dem i mina listor jag har på datorn över alla sådana där grejer så jag vet vad jag redan har, dels så jag inte köper dubletter och dels så att jag vet vad jag har lånat ut och så...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback