Shake på Ersboda 9/4-11

Vad är väl en dans på Ersboda om inte alldeles, alldeles underbar!

 

Okej, förutom de där siiista kilometrarna hem, de var plågsamma. Det är så det går när klockan går fel och man missar bussen...

 

Och mitt jävla vänsteröga plågar mig som fan just nu, kliar väldigt mycket.

 

Men annars var ju kvällen på Ersboda, ungefär som vanligt, t.ex. dagens komplimanger:

 

1. "Åh, tack, tack, tack!"

2. "Bugg eller snabbfox? Kör vi snabbfox nu så måste du dansa två fox till sen."

*efter en dans med bugg (d.v.s. två låtar för er som inte kan er dansjargong)*

"Jag ville köra även fox eftersom du är så sjukt grym på fox."

3. Hon sa inte så mycket, men hon hade en väldig rodnat i ansiktet och visste inte riktigt vart hon skulle göra av händerna efter dansen...

 

Och sista dansen var, mmm, mmm, mmm. Sånt där man kan leva på länge.

 

Nu är det Baloo Supermeal som gäller!

 

Förövrigt var idag den första dagen som jag mer eller mindre lagat mat själv sen förra lördagen.

 

Dels har ju Kusin Mats bott hos mig sen just lördagen fram till torsdag morgon, och sen hade jag Mikaela på besök igår som även hon lagade min mat. Så en vecka av vettig mat var nog bara bra för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback