Umgängeskväll över partigränserna...

Precis hemma från umgängeskväll med kårvalskandidater från alla partier som ställer upp... förutom RS (inte som att det är någon nyhet precis).

 

Först umgänge och lekar på kvarterslokalen på Historiegränd, jag fixade en lek för VSFs räkning och det fick bli Radioaktiv Älg. Den verkade vara riktigt omtyckt eftersom folk stojade och gapskrattade en del under den och sen gick några under resten av kvällen omkring och sa Pung! Pung! Pung! lite då och då... Sen blev det karaoke på Krogen Krogen. Jag hann sjunga tre gånger.

 

1. Jimmie Hendrix - All Along the Watchtower (Hmm, undra varför?)

2. Beatles - All You Need is Love (med Liberal-Olle)

3. Blues Brothers - Minnie the Moocher

 

Det sistnämnda var jag nog mest glad över eftersom en helt okänd kille kom fram till mig direkt efteråt och sa att han var lindyhoppare och tyckte det var riktigt bra av mig att sjunga en blues-låt. Han gav mig med andra ord en del beröm, kanske inte sa så jättemycket om min sång även om han berömde mig för den också, men det vet man ju hur det är med sånt.

 

Och ni vet alla hur min sångröst är...


Kommentarer
Postat av: Jimmie Schmoranz

Jimi Hendrix * :(

Postat av: Jocke

hmm, trodde hans namn stavades likadant som dit?

2010-03-22 @ 22:45:13
URL: http://makimachine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback