Fox är som den första kyssen..

Ibland kommer det foxar som till och med är bättre än de där perfekta 3.5 minutrarna, ibland händer det att man hamnar i en fox som är precis som den där första kyssen med den man älskar, man blir alldeles knäsvag, benen vill inte längre bära en och man vet inte längre vart man ska stå eller om man ska sitta eller vad man ska göra.

 

Ja, ikväll upplevde jag en sådan fox, det tog säkert en 5-10 minuter innan jag var riktigt kontaktbar igen.

 

Förövrigt kommer jag nog att befinna mig i Kiruna större delen av April från typ cirka den 26:e Mars, så ont om folk på jobbet att jag behövs en hel månad däruppe före sommaren, och sen ska vi inte tala om sommaren, då blir antagligen hur mycket jobb som helst...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback