Äntligen en dansbild på mig!

Äntligen en helbild på mig när jag dansar, så vitt jag har koll är det första gången. Finns ju med i ett bildspel på VK, men det var ju endast från fikapausen och vi stod och tittade in i kameran, detta är iallafall in action.

Taget av dirtyfox från Dansmaffian på Ersboda Folkets Hus nu i fredags när det var Highlights som spelade.

 

 

Tror att jag är med på bild för att jag har börjat lära mig exakt hur man ska dansa för att få en sån där helbild på sig och vad man måste ha på sig för kläder för att ens synas i bakgrunden, så förhoppningsvis dyker man upp på fler bilder.

 

här underbar var förövrigt dansmaran i Ö-vik den 30:e Januari. Jag finns med lååångt i bakgrunden på en bild, så ni behöver inte leta efter mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback