Rattar och Bröst, vilket gör att jag heeeelt osökt kommer in på Coupling

Imorgon är en hård dag, gå på jobbet, Simon de Beauvoir och match... igen.

 

Förövrigt har Ahlgrens bilar riktigt subil humor, jag menar Rosa Rattar till förmån för Bröstcancerfonden, jag fattade det inte förrän jag satt hem på bussen alldeles nyss.

 

Eller har ni andra redan passerat det skämtet och det är bara jag som är trög som vanligt?

 

Hmm, kollade just upp det korta klippet ur Coupling vad man ska med en soffa till: "Daleks!"

Tog ett litet längre klipp inkluderat Kapten Subtext och hela Steves hela Kuddorerande

 

 

Spider-Man dansen är också klockren:

Skulle kunna sitta i timmar och bara sätta upp alla underbara och dubbelvikt av skratt roliga, men detta får räcka för denna gång.

 

Fan, måste nog ta och se den från början på nytt igen och jag som såg färdigt den typ i november eller december. Vad blir det, femte varvet vid det här laget?

 

Undvik dock den amerikanska som pesten, jag menar det räcker med detta klipp för att se att den bästa karaktären av dem alla, det vill säga Jeff, verkligen inte passa i den amerikanska serien, dels ser han för normal ut och dels så framstår han mer som slemmig än som någon med total avsaknad av social kompetens:


Fan, hitta ännu fler, detta är nog ett av Steves allra bästa tal, låt mig presentera *trumvirvel* The Lesbian Spank Inferno!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback