Ah, dans!

Ah, dans!

 

Enda tillfället jag får känna mig riktigt snygg och sexig. Framförallt när man någon gång, som ikväll, får Sådana Där Blickar när man dansar med någon. Det är trevligt och uppiggande och ger en lite bättre självförtroende.

 

Annars blir man också glad när man får ett sånt där Oj-leende efter dansen och när man märker att de inte är rädda för att kramas lite extra under en mysig foxtrot bara för att man inte är allt för dålig på att dansa.

 

Tror dock att jag fortfarande inte riktigt har återhämtat mig från Öviks-maran förra helgen, 14h dans på två dagar sitter i länge, eller så var jag bara lite ovanligt trött, höll på att halvsomna under några foxar. Kände mig dock lite ur form, även om jag flera gånger fick kommentaren att det inte märktes eller som Jeanette som bara skrattade.

 

Dagens Citat: "Ursäkta jag ska bara dra upp kjolen så att det blir lite lättare." - Fortfarande mitt favoritdanscitat som sas till mig i Gräsmyr i somras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback