Skapande Svenska C!

Även om jag har tänkt ta examen denna termin så damp det ner ett brev i min brevlåda som jag omöjligt kunde tacka nej till, höstterminen blir nämligen första gången det ska hållas en kurs i Skapande Svenska C vid Umeå Universitet!

 

Så även om jag lyckas ta min Fil.Mag så kommer jag ändå att läsa en kurs under de två nästa terminerna, vissa saker är för awesome för att ens fundera på att tacka nej till.

 

Wohoo! Säger jag bara, och den var adresserad från Elisabeth Hästbacka också, så man kan inte göra annat än hålla tummarna för att man återigen får universitetets bästa lärare som föreläsare.

 

Jag som hade tänkt sluta studera på universitetet efter examen, men nä! When I'm out, they pull me back in!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback