SM i Star Trek & Uppvisning inför 1500 pers.

Så var man hemma igen från en underbar helg i Östersund med kusinumgänge och SM i "Star Trek Second Edition CCG".

 

Som vanligt var min och Linkans match alltid den sjukaste, även om inget någonsin kommer att komma i närheten av den vi hade i jumbofinalen på Snökon för typ 3 eller 4 år sen: Borg Assimilation Vs. Borg Assimilation, det enda vi typ gjorde vara att assimilera Drottningen fram och tillbaka hela tiden.

 

Men hursomhelst, jag slutade på en hedervärd 4:e plats, vilket är det jag förövrigt 90% av gångerna brukar sluta efter att ha förlorat seriefinalen, denna gång grämer jag mig fortfarande för att jag kan ha gett bort segern eftersom jag missade att jag hade kunnat göra en grej mot Hall som hade fått honom att tappa flera rundor.

 

Han ledde överlägset, men det var mitt ögonblick att hämta tillbaka matchen, men tji fick jag eftersom jag missade en liten siffra i ett korts text...

 

Och idag hade UDI uppvisning på UIK Vs. IBK Dalen i Svenska Superligan i Innebandy vilket innebar en cirka 1500 personer som tittade på när bland annat jag och Mikaela visade upp vår bästhet i pausen mellan andra och tredje perioden.

 

Första låten i 120 gick väl rätt hafsigt eftersom jag var skakis och det var ett dåligt golv, men andra låten i 172 gick däremot mycket, mycket bättre och vi såg ut att ha riktigt skoj. Men att vi missade i början gör inte så mycket eftersom jag inte tror att de flesta där märkte någon skillnad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback