Läsande och Spontanromantik

Vadå jag glupsk?

Eftersom jag ska flytta till min nya lägenhet så håller jag på att gå igenom en massa grejer jag har kvar häruppe hos päronen.

Ibland hittar man roliga saker, som gamla fotoalbum. Och vad gör jag på större delen av de flesta bilderna? Sitter och läser, vad annars, så jag knappt märker att någon fotograferar. Så är det ju med ännu äldre bilder också, en av de mest klassiska är nog när jag och kusin Peter sitter sida vid sida och läser var sin bok, utan att vare sig märka varandra eller att någon fotograferar.  
Det
 är en bild som säger mer än tusen ord, och det mesta om båda våras personligheter. Sitter jag inte och läser, så sitter jag antagligen med något läsbart i handen, allt som oftast.

Dagens Citat: "När du blir kär i någon så blir den det underbaraste och vackraste som finns, men du är inte så mycket romantiker som spontanromantiker." - Sagt till mig av kära gamla Malin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback