Boken om Igloo finns ute nu!

Detta mejl damp ner i min brevlåda igår från Håkan Wikell som är med i samma Författargrupp som mig.

Tänkte att jag skulle ge honom lite gratis reklam:

**************************************************

Hej!

Boken om igelkotten Igloo har nu kommit ut. En bok för barn och vuxna med barnasinnet kvar - kan även läsas som en absurd humorbok för vuxna.
Författad av Marianne Nalle Wikblad, bildkonstnär och författare från Stockholm.

Igloo bor hos Håkan Wikell som skrivit musiken och en hel del av texterna till den CD som följer med boken. Kalle Prorok, Umeåfotograf, har tagit många roliga bilder.

Boken kostar 200 kr:- + porto om den ska skickas. Beställes genom ett mail till
Håkan [email protected]

BOKSLÄPP/BRÖLLOPSFEST

Blir det hos Annika Burholm i Anumark den 1:a augusti. Igloo gifter sig då med Igela
och därefter blir det bokpresentation mat och underhållning. Knytkalas.

Anmäl intresse att
komma till Håkans mailadress senast den 25:e juli.

Läs mer om Marianne Nalle Wikblad på nallewikblad.dinstudio.se

Vill du veta mer om Igloo,

besök hans blogg http://iglooanser.blogg.se eller lyssna på hans sånger på
www.myspace.com/hojhoj

Mvh Håkan Wikell

********************************************************

Vill du veta mer om Håkan eller lyssna lite på hans musik, gå då in på
www.wikell.se

Förövrigt släppte mitt skrivande igår efter en tid av torka då jag plitade ihop två sidor på novellen "Randan/Viruset" (arbetsnamn, får se om jag kommer på något mer poetiskt när den är färdig). Så nu är det dags att sitta still på arslet och arbeta, om så inte på just den novellen, så på något av mina andra tvåsiffriga påbörjade projekt.

Dagens Citat: "Tack och lov att jag kommer kunna säga: 'Jag flyttade iallafall ut ur studentkorridor innan Jocke.' Men det var på gränsen." - SMS från Tommy igår

Dagens Soundtrack: Kyle Gabler - World of Goo OST

Senaste Lästa Bok: 
30 Juni - Star Trek New Frontier – David, Peter - #1-4 Omnibus
30 Juni – Mitrania 2-2008
3 Juli - Star Trek – Vardeman, Robert E. - Mutiny on the Enterprise
4 Juli - Nova SF 9

Läser Just Nu: Nova SF 10/11 (Temanummer: Alice B. Sheldon, a.ka. "James Tiptree jr." a.k.a. "Raccona Sheldon")

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback