Arbetskada

Nu har jag blivit arbetskadad.



Undrar om jag kan sjukskriva mig?

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, går ju knappt att se vad det är på bilden. Ett skrapsår?

2009-07-01 @ 20:02:08
Postat av: Jocke

Haha, ne... Inte riktigt, arbetskamraterna tyckte jag skulle åka till akuten och få det limmat, men åkte hem och tyckte det läkte tillräckligt bra för att inte åka dit.



Är ett rätt djupt skärsår i pannen, fick det av Sedelautomaten från Cashguarden, den har en rätt vass kant om man böjer sig ner väldigt snabbt och inte kollar var man headbangar huvudet i väldigt hög fart. Slapp iallafall hjärnskakning... :P

Postat av: Malin

Ser ut som att det är vid sidan av munnen? Lät inte speciellt kul iaf :/ Bra att du klarade dig utan värre efterverkningar iaf. Kram!

2009-07-02 @ 15:32:25
Postat av: Jocke

Ne, precis i mitten av pannan, håret man ser är mitt ögonbryn... :P

2009-07-03 @ 15:53:33
URL: http://makimachine.blogg.se/
Postat av: Malin

He, jag tycker verkligen inte att det kan vara en panna det där. Och jag ser inget hår ^^ Tittar vi på samma bild? :P

2009-07-03 @ 23:44:21
Postat av: Malin

Aaaah! Nu så! större delen av såret såg ut som en mun :P

2009-07-03 @ 23:46:26
Postat av: Jocke

Haha, jag fattar fortfarande inte vart man kan se en mun på den där bilden? :P

2009-07-04 @ 22:10:07
URL: http://makimachine.blogg.se/
Postat av: Malin

Ögonbrynet till vänster ser ut som vänster"kanten"(skuggad) av ett ansikte och så är "munnen^" där den ska vara i förhållande till det :P Med väldigt suddiga eller torra läppar ^^ och det man ser av hakan kommer då i den nedre högra hörnet. Tog jättelänge innan jag lyckades se att det var en panna ju ^^

2009-07-04 @ 23:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback