Vad har vi lärt oss denna vecka, barn?

Vad har vi lärt oss hittills denna vecka, barn?

 

1. Internettroll finns i verkliga livet. Idioter som vill provocera fram en reaktion för att söka uppmärksamhet och sen försöka få alla att tycka synd om en, för alla tycker ju såååå synd om en underdog. Sen börjar helt plötsligt en massa folk tycka illa om flera hundra helt oskyldiga människor.

 

2. "Makt attraherar de lättsinniga."

 

3. Det finns fortfarande Sanna Hjältar på denna jord. Godhjärtade människor som kämpar på i det tysta, aldrig får de någon uppmärksamhet, aldrig får de något erkännande. Det är snarare så att det skulle vara mer av ondo om de fick det. Sådana människor kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta oberoende om jag vet vem personen i fråga är eller inte. Skål till alla Sanna Hjältar i världen!

 

4. Att nämna mitt efternamn till tjejer som blir upphetsade av tv-spel får dem att börja gnida sig mot mitt skrev trots att jag försöker se ut som en bister dörrvakt. Jag visste inte att Mäki funkar så bra som raggningsreplik?

 

5. Att träna på rätt sätt är jobbigare än att träna på fel sätt, men fan så mycket bättre för utveckling och framsteg.

 

6. Riktiga män dansar.

 

Dagens Citat: "Nice men marry dancers, real men become dancers!" - Okänd

 

Dagens Låt: Red Army Choir - Russian Navy Hymn (Hymn to the Red October)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback