Bloggutmaning igen

w000t! 15 (!) unika besökare igår, vadan denna tillkomst av läsare? Men ingen som kommenterar *snyft*


Så har man blivit bloggutmanad igen, denna gång av Lisa:


*4 av mina favoritprogram på TV:

1. Coupling
2. Battlestar Galactica (nya versionen) 
3. Star Trek (alla versioner) 
4. Antikrundan

* 4 saker som jag gjorde igår:

1. Dansade
2. Bastade
3. Läste Star Trek: New Voyages 
4. Var på möte x2

* 4 saker som jag längtar till:

1. Att få se Henne igen.
2.  Star Trek XI
3. Första tävlingen i Eskilstuna
4. Inga kvinnor, bara jag, Jonny och ett Xbox 360 ikväll. 

* 4 Favoritrestauranger:

1. Gandhi (Aja, mest bara för den perfekta dejten i måndags). 
2. Maria (Har ätit där i så många år).
3. Den där pizzerian på Haga som jag inte minns namnet på, men som bara öste på med bearnaise över hela pizzan.
4. Frasses på Rådhustorget (är man stammis så är man). 

4 saker på min önskelista:

1. Att Hon vill bli min. 
2. Jag och Mikaela får en lyckad tävlingsdebut i Eskilstuna 
3. Storslagen romandebut
4.  Att bli Doktorand inom 1 år

4 personer som jag utmanar:

1. Malin
2. Jonny
3. Hanna-Marie
4. Ida

Kommentarer
Postat av: jenny

du satte ju ut adressen på msn, då måste jag ju läsa.. //Lillasyster

2009-02-27 @ 19:06:24
Postat av: Malin

Jag kommenterar ju ^^

2009-02-27 @ 21:07:54
Postat av: Jocke

Jenny: Hej! Trevligt att se systeryster här också. :D



Malin: Jo... Fast du räknas typ inte, för du brukar liksom kommentera... :P

Postat av: Malin

Hrmf! Då slutar jag väl då ^^

2009-02-28 @ 10:13:20
Postat av: znooks

Är det jag som är Ida? Hoppas inte. ;P

2009-02-28 @ 15:37:58
URL: http://znooks.blogg.se/
Postat av: Jocke

Malin: Nä, var ju inte så jag menade. :/ Du får mer än hemskt gärna fortsätta kommentera. :D



Znooks: Haha, jo, faktiskt. Tog alla de som jag har blogglänkar till och som jag vet det är någon idé att de kan anta utmaningen... :P

2009-03-01 @ 15:28:59
URL: http://makimachine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback