Leende blå ögon.

Jahapp, nu är jag trött och sjuk så nu ska jag inte skriva långt, var ju alldeles för länge sen sist (alltså 12 dagar)...  Det blir liksom inte ofta att skriva om de där underbara ögonblicken i ens liv, eller i detta fall timmar. Kanske berättar allt i senare blogg, och det vet ni alla hur det brukar bli med det?

 

Nu tänkte jag istället citera Malins hela blogg eftersom hon än en gång har gått och sagt visdomar som jag precis gått och funderat på. Hon är fan smart den där kvinnan:

 

"Some people just make you smile

Some people then make you wonder

Some people drive you mad

And some people...they just make you shine


Det är så jäkla stor skillnad på hur olika människor får en att må. Oavsett hur väl vissa menar så känns det ändå som att det de säger och gör skapar en stor sten som bara tynger ner en och får en att förlora all kraft. Andra gör så att man knappt kan sluta le och får så mycket energi att man nästan börjar hoppar och skutta. Borde kanske se till att inte ha människor som får en att känna på det första sättet i närheten så länge de får en att känna så. Men lättare sagt än gjort."

 

Men jag tar mig friheten att citera andras bloggar när flera av mina kompisar väljer att citera mina komplimanger på deras bloggar eller någonting jag sagt, oberoende av om det var smart eller Mäkianskt, då vet man iallafall att folk inte har slutat lyssna på en.

 

I'm looking at you!

 

Det är sådana tillfällen man känner att man är faktiskt är en bra människa, att folk tar åt sig av ens komplimanger. Det är kul att sprida glädje eller lite visdom.

 

Nä, nu ska jag gå och sova så att jag orkar le åt att se Henne, att drunkna i hennes blå ögon och bara sväva bort när hon håller om mig i en foxtrot eller håller mig i handen i en bugg. Det är bara att hoppas den där gnistan som fanns förra veckan finns där än. 


Kommentarer
Postat av: Malin

Det var en fin start på dagen att läsa det där =) Du har spridit mycket glädje på sistone =) Så tack för det.



Du får ta och höra av dig nån dag så vi kan ta den där filmkvällen.

Kramar Och lycka till med allt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback