Jewel, Dido och DS9

Här kommer det inlägg som gäller för idag, och inte som förra som gällde för igår.

 

Var på stan idag för att förhoppningsvis inhandla Dido och Jewels nya alster, men tyvärr hittade jag bara Didos skiva till ett allt för högt pris, ett pris som jag lätt hittar mycket billigare via nätet. Vad jag såg var det inte heller Deluxe versionen som jag kan hitta till exakt samma pris på nätet som den på Åhléns.

 

Aja, nytt försök någon annan gång, eller smartaste att beställa via nätet när mina pengar anländer.

 

Var iallafall in på Collector's Point, och som vanligt trodde alla att jag hade flyttat från stan eftersom de inte sett skymten av mig på månader. Men jag inhandlade iallafall det jag kom dit för:

Star Trek Deep Space Nine Relaunch, Book I: Avatar, Book I & II av S.D. Perry.

 

Förövrigt måste jag lära mig att inte ta åt mig så jävla mycket av kommentarer jag får oberoende av vem jag får det av och oberoende av vad tanken bakom är. Jag måste lära mig att strunta i sånt, annars får jag gå omkring hela livet på dunkuddar.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback