Sån där utfrågning igen.

ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel? Hon var 34 och jag var 23.
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? Tänker inte börja räkna upp alla, de vet vilka de är (och minst två läser denna blogg)...
Vad tycker du om kärlek? Varför ska det vara så lätt att bli kär?
När kramade du någon sist? En massa i fredags.
Saknar du någon speciell person? Ja, det tycker jag att jag gör.
Har du svårt för att bli kär? Jag har svårt för att inte bli kär.
När kysste/hånglade du med någon sist? Någon gång under förra månaden.
Ångrar du det? Nej, definitivt inte.
Är du singel? Oh, ja.
När fick du senast en komplimang? Igår av Malin, som fick mig att gråta.
Har du hånglat med någon av samma kön? Eh... ja...

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Inte vad jag minns, höhö!
Hånglat med nån riktigt ful: Nä, vad är en ful människa?
Hånglat med fler än 50 pers? Nej.
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Ja
Gjort något riktigt dumt? Ja
Gjort något du verkligen ångrar? Tyvärr...
Varit nykter på nyårsafton? Ja.
Åkt ambulans? Åtminstone två gånger, en gång när jag var två år och i November förra året.
Gjort nåt olagligt? Ja.
Blivit polisanmäld? Nej, men väl jagad av  en massa poliser med polishundar.
Fått din mamma att gråta? Nä, men min far (och han är en riktigt norrlänning).
Slagit ner någon? Inte slagit ner någon men...
Skämts över dina föräldrar? Ja, det har väl alla gjort?
Skämts över dig själv? Eh... Jag är en ömtålig konstnärsjäl.
Sagt jag älskar dig och menat det? Jag säger aldrig att jag älskar någon om jag inte verkligen menar det.
Tar du droger? Nej!
Dricker du? Jajamen!
Vilka kläder sover du i? Ensam = Kallingar, Inte Ensam = Naken.
Vad hatar du verkligen?
Varit kär? Hahahahahahhaha, jag kär? Pff, sånt händer aaaaldrig mig...  
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Alldeles för många gånger.

Är du ensam nu? Ja.

Vill du gifta dig? Nej.
Vill du ha barn? Ja, Emma och Pontus. 

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Syrran  och hennes kille.
Såg dig gråta? Karin.
Fick dig att gråta? Malin igår.
Du delade en drink med? Mikaela 
Du gick på bio med? Mats och såg Star Trek XI 
Skällde på dig? Farsan

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Ja, se tidigare punkt. 
Kramat någon? Nej.
Pussat någon? Nej.
Köpt någonting? Ja, en handvisp, leverpastej och makrill
Sjungit? Jo, just nu till Thåström.
Saknat någon? Oh, ja.

JAG HAR:
Digitalkamera? Japp.
Systemkamera? Näpp.
Telefon på rummet? Jo, min mobil.
Egen dator? Jajamen.
Könssjukdom?
Aldrig haft.
Husdjur?
Inte sen jag flyttade från korridoren.
Bra kompisar?
Definitivt.
Tar du receptbelagda mediciner?
Bara vid akuta nödfall.
Vem vill du fika med just nu?
Kristina!


Kommentarer
Postat av: Malin

Och de där svaren lät ju sååå mogna ^^ Måste ge igen för det du skrev om mina svar på massa frågor nån gång i våras (så jag var tvungen att radera dem) :P

2009-09-01 @ 18:50:14
Postat av: Malin

Och vaddå förra månaden??

2009-09-01 @ 18:57:36
Postat av: Jocke

Man kan ju inte vara helt seriös vettu, lite glimten i ögat och så... :P

Men... va? Vad skrev jag då? O_o



Hemligt, hemligt... ;)

Postat av: Malin

Precis ^^ Var det jag försökte med och du skrev att det lät som att jag var lite yngre när jag svarade på dem :P

2009-09-04 @ 23:18:53
Postat av: Jocke

Men... skämtade inte jag då? :P

2009-09-06 @ 22:08:13
URL: http://makimachine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback