Förrådsplock

Eftersom det är möbelflytt som gäller just nu så har man gått igenom päronens förråd för att plocka ut och ta med några av deras möbler, och då hittar man alltid en massa intressant.

 

Se bara på detta:

 

För det första, inte visste jag att jag kunde rita så bra, kände mig bara tvungen att ta med den ner till Umeå och hänga upp den på väggen, kände mig plötsligt stolt. Annars brukar mitt ritande bestå av fula streckgubbar.

 

För det andra, Game & Watch! Nu pratar vi riktiga klassiker i tv-spels väg. När till och med Mr.Game & Watch fick vara med i senaste Super Smash Bros, då är vi inne på nostalgi på hög nivå. Måste inköpa batterier snarast så att jag kan spela dem återigen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback