Frågor

Snappade upp en ny rolig sak från Malins blogg.

Frågor

1.Ta närmaste bok och slå upp sida 18, rad 4  vad står där?
tappa i vikt - och behålla den. Men sanningen är faktiskt den att...

(Det är inte min bok...)


2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Soffkudde.


3. Vad var det senaste du såg på tv?
Renegade, avsnittet "Love Hurts".


4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
17.45.
Rätt svar: 17.46.


6. När vad du senast utomhus och vad gjorde du då?
Gick 20 meter till Lappkonsum och handlade mjölk, mellanfil, lättfil och bananer.
 
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Chattruta på messenger.


8. Vad har du på dig?
Mina snygga kläder.

9. Drömde du något inatt? I så fall vad?
Kina invaderade USA och alla amerikaner började återvända hem...

10. När skrattade du senast?
Igår kväll...


11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
TV, glasskåp, bokhyllor, glasbord, fönster, cykelmaskin, godispåse, soffor, mattor, trägolv... och så vidare...


12. Har du sett något konstigt på sistone?
Det var några dagar sen jag såg den där haren senast, den som alltid stirrar på mig som om den planerar något när jag är ute och delar ut morgontidningarna...


13. Vad tycker du egentligen om den här utmaningen?
Lite sådär småkul att svara på.


14. Vilken var den senaste film du såg?
Första 5 minutrarna av Frank Herbert's Children of Dune (Fick hm den på DVD idag från SF-Bokhandeln, wohooo!!! Nu väntar jag bara på Legends of Dune böckerna).


15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Massa bokhyllor, massa böcker, en villa på landet och en massa spel...


16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till:
Eftersom jag är den jag är, tror jag nog att de som läser denna blogg vet allt de behöver veta om mig, och en hel del till... Och det jag inte berättar får de definitivt inte veta.


17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle du göra?
Eh... Eftersom det mesta är politik så var det en mycket svår fråga som kommer att kräva en lång tids fundering.


18. Tycker du om att dansa?
Tycker om? Det roligaste som finns efter sex...


19. George Bush?
Finns nog inte mycket nytt att tillägga i den diskussionen förutom att jag tror att han låtsas vara dummare än han är, lite grann som den där nya innegrejen hos "fjortis-platinablondiner". Detta eftersom de tror att det gör dem mer omtyckta.


20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka?
Min första son ska heta Pontus och min första dotter Emma...


22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Jajamen, kan vara bra att komma bort från Trygghetsnarkomanins hemland och uppleva världen bortanför de rosa glasögonen som Sverige betraktar världen ur...


23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Ingenting, för den Skapare jag tror på sysslar inte med sånt. Det skulle göra henne mindre än hon är...


24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
De som läser min blogg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback