Gott Nytt 2008!

Var på Domus i fredags för om möjligt få tag på några Gratis Fika i Järnvägsparken att sprida vidare.

Tji fick man!

De hade delat ut gratis 300 stycken och det var strax före jul, så självklart var de slut när jag väl tog mig dit ner.

Nåja, tre hundra nya läsare för mina tre dikter iallafall, det är iallafall något.

Gott Nytt År på er förresten!

Var det något jag lärde mig, eller snarare påmindes om, på nyårsnatten var det att Terrasgatan har om möjligt stans bästa utsikt vid nyår efter den självklara förstaplatsen som är Loussa. Otroligt vackert måste jag säga med alla fyrverkerier, synd att jag inte tog några bilder. Men trevligt var det på nyårsfesten iallafall och att få se mina gamla hemtrakter ur ett nytt perspektiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback