En ursäkt och en förklaring.

Efter att ha diskuterat gårdagens blogg med ett antal personer, så måste det nog till en viss förklaring.

Jag menade inte att Maria var psykotisk, även om jag kan förstå hur det kan misstolkas som det. Blev något av ett syftningsfel där. Den enda psykot är Hon Som Jag Inte Tänker Nämna Vid Namn och kanske Nymfomanen.

Maria är definitivt inte psykotisk, hon är en jättebra människa och egentligen jättetrevlig, det är bara jag som inte riktigt klarar av henne. Förutom när vi dansar då. På dansgolvet är vi grymt bra tillsammans.

Så se detta som en ursäkt och en förklaring...

Förövrigt har jag kallats för fyra saker idag: söt, sneknullad, dominant och psykopatisk (okej, sista var väl egentligen inte sant, men det är bara roligt att nämna det eftersom det sades...)

Kommentarer
Postat av: L

Nu kommenterar vi igen...
1: inte SNEknullad utan FELknullad
2: Tihi jag stod för de första tre
3: Hoppas de inte var jag som uttryckte
mig fel om de med Maria, utan någon annan lusläsare av din blogg....

2008-04-15 @ 12:50:01
Postat av: 0004

segt du uppdaterar vad fan

2008-04-21 @ 09:53:12
Postat av: Jocke

Oooh, en okänd läsare som läser min blogg... :P

Har varit väldigt upptagen senaste tiden, men nu kommer det viktigaste inlägg jag någonsin skrivit... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback