Glad och sprallig.

Censurerade bort mitt förra inlägg.

Men fortsättning följer fortfarande.

Vi träffades inte i lördags, men väl igår och förhoppsningsvis senare idag.

Gillar henne skarpt.

Har inte mycket att skriva, eftersom jag inte kan förklara saker i ord och vill nog inte det heller förrän jag ut och in på mig själv för tillfället.

Känner mig dock mycket glad och sprallig för tillfället.

Förövrigt kom Mats tillbaka till korren igår, blir väl att kolla massa B5 med honom när jag inte träffar Maria vill säga, innan jag åker hem i sommar.

Vilket jag inte heller har bestämt än, får se om jag åker hem före eller efter midsommar.

Vad jag annars gjort i förra veckan?
Det gamla vanliga, umgåtts med folk.

I fredags hjälpte jag Kristina att flytta, tog väl en ca 8h, var och hjälpte henne köpa en soffa också. Lyckades samtidigt dessutom hitta två kuddar åt mig själv. Fattar inte varför jag haft en ytterst dålig kudde i en Bostadsäng under 3.5. år. Inte undra på att jag har sovit dåligt, men med de två nya kuddarna går det åtminstone lite lättare att somna.
I lördags var jag hos Jonny och spelade tv-spel i mååånga timmar. Från början var det ju tänkt att festa, framförallt eftersom Kristina ville supa och jag också, men eftersom det var så få som kunde vara med och Jonny ändå inte kunde dricka rann liksom luften ur mig för det.
Förhoppningsvis blir det att festa en sista gång innan jag åker hem över sommaren för att sommarjobba, har ju ändå lovat Kristina att festa till en gång innan dess så, och nu nästan även Jonny. Men som sagt, beror ju på när jag åker hem.

Och inte är det många dagar kvar till Kiruna-festivalen heller. Årets bästa fest, och nu kommer det en massa från Ume dit upp, som Jonny, Orf, Lauri med mera, med mera...

För att återvända till Maria, vi får se efter sommaren hur vi känner då innan vi bestämmer något helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback