Första gången...

Och så har man fallit till föga (Hör applåderna av en massa människor som nu är glada).

Dags för första gången för mig att blogga, får se hur bra det går med det. Sådant här brukar aldrig gå särskilt bra, fråga bara de som snackat med mig på Lunarstorm, Helgon, Student.se och så vidare...
Hit and Runs med flera månaders mellanrum, aja, funkar detta så funkar detta.

Har inte heller bestämt mig vad den ska handla om, tänkte först jag skulle kalla den En Strävande Författares Tankar, men det var kanske liiiite Pretto...

Pretto, jag gillar inte pretto. Och ändå ska jag bli både poet och författare, vilken underbar kombination.

Aja, den får väl handla om vad jag känner för för dagen, så det blir säkert lite poesi och bokskrivande iallafall då och då, ni behöver inte oroa er, alla ni som tjatar på att få läsa...

Sitter just nu förövrigt och kollar på någon konstig Australiensisk deckarfilm, Money's Mask eller någonting. Australiensare är coola, det var ju de som gav oss Kvinnofängelset.
Fortfarande arg förövrigt över att jag missade sista avsnittet.
 
Full och glader är man efter hemkomst från efterfest hos
Ida. Klart underbar efterfest! Var ju meningen att jag skulle sova, men blev alldeles för pigg av att sätta mig framför datorn, som vanligt alltså...

Och alldeles nyss ringde Jonny och tyckte att han skulle telefonterrorisera mig, som jag och han gjorde mot Anna under Novischen... 30 gånger, pffft...

Oj, insåg just att jag glömde äta upp hela mackan Ida bjöd mig på, sorry Ida...

Kommentarer
Postat av: znooks

Haha, så det var din? Ytterst otacksamt. ;)

Postat av: Jocke

Den var ju grymt god, men är man trött så är man... :P

2007-02-25 @ 17:09:27
URL: http://makimachine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback