Vårtidernas Era

Fråga Olle är bra,
för dé gör mig glá.

(Det rimmar ju)

Nä, men Fråga Olle är mycket bra program, framförallt när den får mig att känna mig snygg och sexig.

"Män som kan dansa är sexiga."
-Lollo, apropå hur sexiga musiker är.

Heh, att räknas som lika sexig som musiker är grymt smickrande. Jag har inte fått några klagomål hittills.
Även om min häck verkar vara väldigt klämvänlig, men jag klagar inte, det är bara smickrande och kul. Så länge det är någon trevlig är det definitivt inga problem... ;P

Förövrigt verkar det finnas planer på att gå ut och dansa på Ersboda, jag, Helen, Kristina och Lenitha och kanske nån till. Hoppas det blir av, det vore grymt kul eftersom jag fortfarande inte varit ut på Ersboda en endaste gång.

Annars så har våren anlänt, sett en massa vårtecken de två senaste dagarna:
Fjärilar, solare, glassbilar, småfåglar, mjukglass.

Inte för att jag vet vart mitt bra självförtroende kom ifrån helt plötsligt men det känns lite småkul att vara på bra humör, säkert vårkänslorna som spirar eller nåt...

Och imorrn ska
Malin och shoppa ny sommarjacka och sommarskor åt mig, och jag följer med för att se om de passar.
Alltid kul att shoppa med Malin hon är ett perfekt smakråd när det kommer till att veta vad det för kläder som passar till mig, så länge hon inte får för sig att det ska vara svart... Heh...

Humör: Snygg, sexig och trött

Dagens Låt: Right Said Fred - I'm Too Sexy (För att vara självironisk...)

Uppdatering kl. 03.01:
Direkt efter att jag skrivit färdigt min blogg ringde Anna och bad mig springa ner till NH och jobba eftersom de var alldeles för få i personalen och alldeles för många gäster. 
Självklart ställer man upp, fast det hade lugnat ner sig när jag väl anlände, men vad gör man inte för att dra sitt strå till stacken.

Aja, fick iallafall lite dricks och en buffébiljett...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback