Sommarshopping

Idag var det skoj att få  följa med när Malin handlade kläder åt mig, känner mig stolt att jag valde skorna själv iallafall och att jag fick vara med och bestämma om vilken jacka jag skulle ha.

image6

Mina skor.

image7

Min jacka.

Och så en massa nya boxershorts också, alltid bra att ha...

Annars så hade jag sista seminariet på denna kursen, så nu har jag Påsklov, wohoo!!!
Eller egentligen inget alls, hemtentan ska vara inne dagen efter påsken är slut, på tisdagen alltså.

Och helt sjuk grej står det på den också, för varje dag man lämnar in hemtentan sent får man ett poängs avdrag, frågade Daniel idag och han sa att det definitivt inte var tillåtet, bara att gå att prata med Kristina, HumSeks utbildningsbevakare alltså.

Sen hade man rollspel det gick väl bra, fast jag gjorde bort mig som vanligt så då var det bara att göra en ny gubbe.

Aldrig bra att gå och hugga huvudet av folk mitt på ljusan dan så att andra människor lätt kan upptäcka en, sådant ska ju ske i skydd av mörkret.
Så nu har två av mina karaktärer förvandlats till onda demoner lössläppta över världen, dags att döda dem snart alltså.
Vår lilla grupp av äventyrare gör då världen helt klart en ondare och mörkare plats, om inte vi dödar oskyldiga så gör de monster vi släpper lös det. Och sen har vi ju det där med looten, vilket är en historia för sig själv.

Och imorrn ska jag jobba med min bargrupp på EPP:n, hoppas jag orkar stiga upp tidigt då... Ska börja jobba kl.14 så...

Om det nu inte skulle vara så jäkla svårt att få tag i 10 tags i EvE Online, aldrig hittar man några 
när man väl behöver dem.

1(!) på en halvtimma och Serpentis Piraterna är de enklaste NPC i hela spelet, ett skott med min 
Destroyer och de är döda. Knappt man ens får loot värt namnet av dem heller, känns bara jobbigt 
och onödigt, men är det ett Storyline mission så är det.  Får hoppas att Quest Itemet är värt 
jobbet, kanske inte det bästa av vapen, men får se hur mycket pengar man kan få för den dock.

Vill bli färdig med den så att jag kan gå och sova, blir nog en hård dag imorgon, blir säkert att dricka efter EPP:n, som vanligt alltså.

Humör: Trött, snuvig och vill sova.

Dagens Låt: Billy Idol - Rebel Yell

Dagens Citat: "Skeppet blev invaderat, de brände ner den! Därför jag är enda överlevande!" - "Pyromanen" Imar IV.
Om varför han kommer inglidande i hamnen ensam på en halvt uppeldad eka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback