ESP, vad e' de?

Jahapp, så sitter man här igen och skriver på redovisningen och babblar på här för fullt samtidigt.

Jag måste bara fråga folk.
Är jag så jävla lätt att läsa, jag tycker folk har listat ut lite väl mycket om saker om mina tankar den senaste veckan utan att jag knappt sagt ett ord?

Arghhh!!!

I och för sig tror jag alltid att jag har haft en tendens för ESP och telepati, i alla de år jag kan minnas tillbaka har det varit som att jag skrikit ut mina tankar fastän jag suttit knäpptyst, för folk har ofta sagt exakt de sakerna jag tänkte på.
Känner mig alltid lika spooky av det.
Det där är något som kommer och går verkar det som, eller så är det hos människor som 
verkar mer mottagliga för mina tankar.
För det kan ju inte vara så att jag är lätt att läsa eller någonting...
Nä, då...
Tror jag verkligen inte...

Har nu hunnit läsa kortnovellen A Whisper of Caladan Seas.
Var en sorgsen historia om de vanliga dödliga som hamnat mitt i ett krig de inte förstår. Men ändå vacker i sin morbiditet.
Är det inte så man vill dö? Lycklig, drömmandes om hus och hem och det hav man alltid levt vid när man nu är döende och lever på en värld där vatten är så dyrbart att det är den viktigaste av handelsvaran för de som levt där i så många tusen år.

Nästa är Hunting Harkonnens, ska bli intressant att se hur "goda" de var en gång i tiden, om det någonsin fanns något hopp för dem.

Och imorgon är det dags för Skapande Svenska B igen för första gången på två månader, som det har varit hela kursen... Förhoppningsvis godkänner min samarbetspartner min del av redovisning, nu har vi bara en liten sammanlänkning att sammanställa.

Veckans Komplimang/Dagens Citat: "Du kan inte alltid vara på topp." -
Anna till mig.
Det tar jag som att folk ser mig som någon som alltid är på bra humör.
Fast vad vet jag, jag som alltid tolkar saker fel... Heh...

Dagens Låt: Jewel - Down So Long (En av världens bästa låtar...)

Godnatt på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback