Bränn inte min åker!

Idag hade jag ett liv.

Två gånger om till och med.

Kan man tänka sig, det trodde ni inte va?

Först lite kortspel, sen lite DD-91 hos Kodbert, som vanligt slutade i gapflabb halva tiden.

Men sen var det ju det där med möten också, som man som vanligt inte slapp ifrån, lyckades till och med missa ett möte som jag inte kunde gå på.

Var på bokrean igen idag, kommer dock inte ihåg exakt hur mycket jag handlade för eftersom jag var så smart att glömma hela påsen på Collector's Point. Gör i och för sig inte så mycket, lär nog ligga kvar där imorrn eftersom jag ändå är deras egen kommunisttomte som Andreas gillar att kalla mig varenda gång jag sticker in huvudet där.

Blev lite chockad över att träffa
Ida och Petra på stan, inte något man hade väntat sig precis, men alltid kul att träffa dem när man är ute och strosar ensam.

Om cirka 12 timmar kommer Tommy till stan, Wohoo!!! Snacka om att vi ska göra stan osäker jag och han, filosoftomtarna som vi är.

Förövrigt orkade jag inte blogga igår, var totalt slut efter Pizzabuffé och två öl på NH, var hemma redan nio och somnade strax efter tio. Sorry för det, om det nu var någon som saknade mig, vilket jag i och för sig inte tror, så många läsare har jag inte införskaffat... än.

Dagens Låt: Blackmore's Night - March the Heroes Home

Dagens Citat:
Daniel lämnar rummet. (Detta är det viktigaste av hela skämtet)
SL-Emil - "En bonde kommer in, han säger 'Nu har jag spenderat en lång tid att rensa min åker. Hoppas att ingen får för sig att tända eld på den.' Han går ut igen, efter honom följer en mörk skugga."
Daniel (som precis lämnat rummet kommer in igen när jag ligger dubbelvikt av skratt): "Vad sa ni, vem pratade ni om?"
(Man måste ha varit där för att förstå hur kul det var, jag skulle kunna förklara skämtet, men då skulle det ändå inte bli lika kul)

Humör: Lycklig som få...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback